bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

AJPIS-BISTRITA NASAUD.png

Buletin informativ

 

Legislație

(organizarea și funcționarea instituției)

Solicitare informații. Legislație.

Conducere

Buletinul informativ

(Legea 544/2001)

Organizare

Buget din toate sursele de venituri

Programe și strategii

Bilanțuri contabile

Rapoarte și studii

Achiziții publice

Declarații de avere și de interese

Anunțuri importante

Formulare tip

 

Comunicate de presă:

12-10-2016

30-03-2016

Conform art. 5 (2) din Legea nr. 544/2001, autoritatile si institutiile publice au obligatia sa publice si sa actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informatiile de interes public. Ne dorim ca acest buletin informativ să constitie o sursă reală de informare pentru toate persoanele interesate.

 

Art. 5

(1) Fiecare autoritate sau instituție publică are obligația să comunice din oficiu următoarele informații de interes public:

a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice;

b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al autorității sau instituției publice;

c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;

d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;

e) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;

f) programele și strategiile proprii;

g) lista cuprinzând documentele de interes public;

f) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;

i) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

(2) Autoritățile și instituțiile publice au obligația să publice și să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informațiile prevăzute la alin. (1).

Salt la început

Comunicate de presă:

12-10-2016

 

Miercuri, 5 octombrie 2016, Guvernul României a aprobat Hotărârea Guvernului nr. 725/2016 privind modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.153/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială publicată în Monitorul Oficial al României nr. 792 din 7 octombrie 2016.

 Începând cu acest an, evaluarea și selecționarea asociațiilor și fundațiilor care solicită subvenție de la bugetul de stat, se realizează de către comisia de evaluare și selecționare, constituită la nivelul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială, în a cărei rază teritorială își are sediul asociația sau fundația. Pentru anul 2017, cererea însoțită de documentele solicitate se depune în pachet închis la registratura Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud (mun. Bistrița, str. L. Rebreanu, nr. 59), până la data de 31 octombrie 2016, ora 16:30.

Detalii cu privire la cuantumul subvenției/persoană asistată, condițiile de eligibilitate, categoriile de cheltuieli finanțate, documentația solicitată, precum și criteriile de evaluare prevăzute de către actul normativ susmenționat, se regăsesc la adresa:

http://www.mmuncii.ro/j33/index.php/ro/2014-domenii/familie/politici-familiale-incluziunesi-asistenta-sociala/818-subventii

Informații suplimentare legate de programul de subvenționare al furnizorilor de servicii sociale pot fi obținute și de la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială din mun. Bistrița, str. L. Rebreanu, nr. 59, la numerele de telefon 0263232224, 0263213753, 0263232409 sau la adresa:

http://ajpsbn.xhost.ro/anunturi/2016/subventii.pdf

 

 

30-03-2016

 

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud a primit de la Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud, în luna martie 2016, situația frecventării cursurilor de către copiii cu vârstă școlară din familiile beneficiare de alocație pentru susținerea familiei, pentru semestrului I al anului școlar 2015-2016. Astfel, la nivelul județului nostru:

-  1.768 elevi au avut între 1 – 9 absențe nemotivate pentru care nu se aplică o diminuare

-  297 elevi au avut între 10 – 19 absențe nemotivate pentru care se aplică o diminuare de 20%

-  14 elevi au avut 20 de absențe nemotivate pentru care se aplică o diminuare de 50%

-  229 elevi au avut peste 20 de absențe nemotivate pentru care se aplică o suspendare pentru maxim 6 luni.

Începând cu drepturile plătite în luna martie 2016 pentru luna februarie 2016, cuantumul alocației pentru susținerea familiei a fost diminuat de la un total de 47.134 lei la 36.273 lei pentru 237 familii, astfel:

-             pentru 2 familii cu 60%,

-             pentru 13 familii cu 50%,

-             pentru 14 familii cu 40%,

-             pentru 208 familii cu 20%, pe o perioadă de 3 luni.

Pentru 198 familii cuantumul alocației pentru susținerea acestora, în sumă totală de 42.781 lei a fost suspendat ca urmare a înregistrării unui număr mai mare de 20 de absențe nemotivate de către copiii acestora sau datorită abandonului școlar, până la următoarea situație transmisă de ISJ, dar nu mai mult de 6 luni.

 

Comparativ cu semestrele anterioare situația se prezintă astfel:

 

 

Semestrul II

2013-2014

Semestrul I

2014-2015

Semestrul II

2014-2015

Semestrul I

2015-2016

Nr.

Valoare - lei

Nr.

Valoare - lei

Nr.

Valoare - lei

Nr.

Valoare - lei

suspendări

201

20.608

167

37.660

224

48.308

198

42.781

diminuări

252

de la: 25.526

la: 19.534

278

de la: 54.569

la: 42.426

260

de la: 51.914

la: 40.034

237

de la: 47.134

la: 36.273


 

ANEXĂ la comunicatul de presă din 30-03-2016

 

Cuantumuri alocație pentru susținerea familiei începând cu 01.11.2014

 

ASF

Familii biparentale cu

Venituri

0-200 lei/pers

Venituri

201-530 lei/pers

1 copil

82

75

2 copii

164

150

3 copii

246

225

4 sau mai mulți copii

328

300

 

ASF

Familii monoparentale cu

Venituri

0-200 lei/pers

Venituri

201-530 lei/pers

1 copil

107

        102

2 copii

214

204

3 copii

321

306

4 sau mai mulți copii

428

408

 

Alocația pentru susținerea familiei se acordă pe bază de cerere și declarație pe propria răspundere însoțită de actele doveditoare privind componența familiei, veniturile acesteia, lista bunurilor mobile și imobile, precum și suprafețe de teren, animale și păsări a căror valoare netă de producție anuală nu depășește suma de 2.500 euro/familie și adeverințe privind frecventarea cursurilor școlare de către copiii aflați în întreținere, care se înregistrează la primăria de domiciliu sau reședință, cu obligația reactualizării declarației din 3 în 3 luni după stabilirea dreptului la alocație.

 

Salt la început

 

Date de contact